20. november 2016

Julekort....

I år har jeg fargelagt mange motiv gjennom året, så nå
gjelder det å "stæsje" dem opp - og det er jo ren glede :-)
*
Jeg har fargelagt med Copic tusjer, og grønt er noe jeg sjelden eller aldri lager
Jeg hadde noen hjerter liggende så da ble valget lett!

Mønster papir fra Maja design
Dies fra Papirdesign og Sizzix, Tim Holtz
Punch fra Ek
Osteklut
Magic Lakk fra Panduro Hobby
*
Fargene på tusjene jeg har brukt er:

E-89, 87, 84, 81
T-5, E-19, E-07, R-24, R-22
W-5, 3, 1, 0, 00
YR-27, 14, 04

*

Ønsker deg en fin uke, og takk for besøket!

Klem fra meg til deg ❤




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen. Det setter jeg utrolig stor pris på.....!!! Ha en toppers dag...:)

Klem Kirsten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...