21. november 2016

Julekort i "julerødt"!

Mere norsk kan det vel ikke dette motivet bli.....!

Jeg ble inspirert av Ane Lene Håvelsen på Facebook sin side Jul Jul Jul ❤️ inspirasjon❤️
Da var det bare å lete i vei, og heldigvis
fant jeg motivet på Pinterest!
*
Pyntet det på min måte 😄
Mønsterarket jeg har brukt er fra Papirdesign.

Dies "God Jul" er fra Papirdesign og gjerdet er fra Sizzix Tim Holtz
Soppene har jeg klippet ut fra mønsterarket til Papirdesign.

Her har jeg også brukt dies fra Sizzix Tim Holtz og Martha Stewart.
Ostekluten er med meg nesten bestandig 😆
*

Jeg takker igjen for besøket og hyggelige tilbakemeldinger!

Klem på vei til deg ❤

1 kommentar:

  1. Dette var aldeles nydelig!
    Så jul med rødt og hvitt :))
    Flott pyntet innside!

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen. Det setter jeg utrolig stor pris på.....!!! Ha en toppers dag...:)

Klem Kirsten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...