20. november 2016

Enda et julekort...

 Dette stempel motivet fant jeg på nettet, og falt pladask !

Hyggelig innevær til å la kreativiteten jobbe. P4 klem med bare julesanger 
på radioen - så nå storkoser jeg meg.
*
Motivene har jeg som vanlig fargelagt med Copic Marker tusjer.

Mønster arket fra Panduro Hobby.
Dies: Memory box
Spellbinders: Circles
Punch: Martha Stewart, Ek og Panduro Hobby
Osteklut
*
Copic fargene jeg har brukt:

BG-01, 000, 0000
BG-78, 75, 72, 70
E-59, 57, 55, 53, 51, 50
YR-27, 14, 04
*

Jeg ønsker deg en fin uke, og takk for at du tittet innom!

Klem til deg fra meg ❤





 

1 kommentar:

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen. Det setter jeg utrolig stor pris på.....!!! Ha en toppers dag...:)

Klem Kirsten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...