17. november 2019

Enda et julekort

Denne gang har jeg funnet dette hælie` motivet fra 4 you på Pinterest.


Motivet er fargelagt med Copic Sketck Markers.


Fargene jeg har brukt er:

Blå: B-00, BG-000, BG-0000
Brun: E-79, E-77, E-74 / E-59, E-57, E-55
Oransje: YR-24, YR-14, YR-04

Det nydelige mønsterarket kommer fra Studiolight.
Stempelmotiv fra Norsk Stempelblad og snøkrystallene er punch fra
Martha Stewart og Ek.
Circles dies fra Spellbinders.

Jeg bruker også mye av Star Dust Stickles til julekorta mine.
Syntes det skal glitre litt i jula!

*

Ønsker deg en fin helg!
Klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen. Det setter jeg utrolig stor pris på.....!!! Ha en toppers dag...:)

Klem Kirsten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...