18. november 2019

En julehilsen til....

Her kommer enda en julehilsen fra disse artige fuglene fra 4 you!

*

Motivene er fargelagt med Copic Sketch Markers.

*


Fargene jeg har brukt er:
Blå: B-00, BG-000, BG-0000
Sort: C-7 , C-6, C-5
Oransje : YR-14, YR-24, YR-04
Brun: E-59, E-57, E55

Til snø har jeg brukt Stickles "Frosted Lace" og til luene og snøkrystaller har jeg brukt
  Stickles "Star Dust".
*
Pyntepapiret er fra North Wind 08
Punch: snøkrystaller fra Martha Stewart.
Dies tekst fra Papirdesign.

*

Takk for at du stakk innom :-) 
Her skal det fargelegges flere kort og i bakgrunnen står P4 juleklem på.
Ute plaskeregner det, og da er det ekstra hyggelig å ha et hobbyrom hvor jeg kan kose med med 
nye stempelmotiv og tusjene mine :-)

Klem til deg♥️



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen. Det setter jeg utrolig stor pris på.....!!! Ha en toppers dag...:)

Klem Kirsten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...