10. oktober 2019

Bursdagskort til jente 4 år.

Dette herlige motivet passer ei jente som liker å pynte seg!

Motivet er fra Mo`s Digital Pencil "Big shoes".
*
Motivene er selvsagt fargelagt med Copic Sketch Markers.

*


Fargene jeg har brukt er: 

Hud: E-21, E-00, E-000, E-0000
Hår: E-55, E-51, E-50
Hatt: E-37, E-35, E-33, E-31
Rosa: R-59, R-56, RV-34, RV-32
Sko: YR-27, YR-14, YR-04
Grønn: YG-95, YG-93, YG-91


Det nydelige mønsterarket fant jeg hos Bikuben og er fra Alexandra Renke.
Stempelmotivene er ukjent.
Det jeg har brukt i tillegg er Kakeserviett, osteklut (som forfølger meg 😂) 
Stickles "Star Dust" og Glossy Accents.
*

Nå er det snart tid for å lage julekort føler jeg.....☺️


Ønsker deg en fin dag!

Klem



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen. Det setter jeg utrolig stor pris på.....!!! Ha en toppers dag...:)

Klem Kirsten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...