5. oktober 2019

Bursdagskort!

Fikk bestillingskort til ei jente som blir 4 år. 

Hun liker veldig å pynte seg, og spesielt leppestiften til farmor.
Hva gjør jeg når printeren er ødelagt og jeg står på
farta til å reise på ferie......, jo jeg fant fram dette
nydelige stempelet fra Sarah Kay.
*
Inni kortet jeg brukt stempelmotiv
fra Penny Black. 
Dette motivet hadde jeg kun et av, som jeg tidligere hadde lånt.
Som dere da ser........ var ikke dette mye lykke!!!! 
*
Motivene er fargelagt med Copic Sketch Markers.



 Copic tusjene jeg har. brukt er :

Hud: E-21, E-00, E-93, E-000, E-0000
Hår: E-55, E-51, E-50
Blå: B-97, B-95, B-93, B-91
Rosa: R-02, R-01, R-00
Brun: E-40, E-41, E-42, E-43, E-44





Jeg ønsker deg en fin helg!
Klem









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen. Det setter jeg utrolig stor pris på.....!!! Ha en toppers dag...:)

Klem Kirsten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...