17. november 2014

Bursdagskort på bestilling!

Nå er det lenge siden jeg har vært innpå her, da maskinen min kræsjet!
Og det har vært en prøvelse å være uten!!!!
Nå har jeg en jobb å gjøre, nettopp det å gå igjennom deres
blogger for å se alt hva fint dere har laget!!!!!
*
Stempelmotivet her her fra Mo Manning "Yeh", og litt humor må det være :-)
Selvsagt fargelagt med Copic Sketch Markers


Mønsterark fra Kort & Godt
Tekststempel Norsk stempelblad
Whiskeyflaske go glass printer ut på nett
Dies: Die-Namic
Magic lakk: Panduro Hobby

Teksten hentet fra nettet
Stempelmotiv husker jeg ikke
*
Fargene jeg har brukt er:

Hud: E-11, 21, 00, 000, 95, 93
Brun: E-47, 44, 43, 49, 41, 40, 42
Hatt og ballong: YR-04, Y-19, 17, 15, 11

*

Takker igjen for at du tittet innom.
Varm klem fra meg :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen. Det setter jeg utrolig stor pris på.....!!! Ha en toppers dag...:)

Klem Kirsten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...