16. november 2014

Bursdagskort på bestilling

Fikk bestilling på et kort til en 40-åring som er glad
i båtlivet og hunder, og det å pynte seg.
Da ble det pyntepapiret fra Maja Design som passet her syntes jeg, 
men stempel på båt eller Labrador hadde jeg ikke!
Stempelmotivet fra Saturnated Canary syntes jeg derfor passet inn her!
Motivet er fargelagt med Copic Sketch Markers.

Diverse blomster
Osteklut

Dies: Marianne Design, Die Namic
*
Fargene jeg har brukt :
Hud-E-11, 21, 00, 000, 95, 93
Hår, E-53, 51, 50
Kjole: T-5, E-19, 07, R-24, 46
W-6, 5, 3, 1, 00
*
Takk for at du tittet innom og ha en fin uke!
Klem fra meg :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen. Det setter jeg utrolig stor pris på.....!!! Ha en toppers dag...:)

Klem Kirsten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...