6. oktober 2014

Bursdagskort….

Bursdagskort til en god venn, som akkurat er ferdig med vår-rånna og
rakk akkurat bli ferdig til elgjakta!
Da passet disse fine motivene syntes jeg :-)
*
Motivene er selvsagt fargelagt med Copic!

Stempelmotiv hentet fra nettet
Dies: Tim Holst, Marianne Design og Die-Namic
Punch: EK

Stempelmotiv hentet fra nettet.
Dies: Marianne Design.
Jeg har også brukt Magiclack fra Panduro og Star Dust (dette kommer dårlig fram på bildene)
*
Farger jeg har brukt er :
Hud: E-11, 21, 00, 000, 95, 93, R-21
Grå: W-7, 6, 5, 3, 1, 00
Grønn: E-87, 84, 81, 89, YG-97, 95, 93, 99
Brun: E-49, 47, 44, 43
Rød: T-5, E-19, E-07
Rødoransj: E-18, 08, 27

*
Jeg er med i utfordring hos CMN #60 : Høst
Papirdokkene # 63: Høstfarger
Kort o Mania #113: Høstfarger
Scandinavien paper fun: Herrekort
*
Samtidig ønsker jeg dere en fin høstdag der ute!
Klem fra meg :-)






5 kommentarer:

  1. Stilig kort til en mann, klem bente:)

    SvarSlett
  2. Kjempe tøft kort! Stilig han gubben med høy ballen! Takk for du deltar hos korto mania!
    Dt Ane

    SvarSlett
  3. Så kult :)
    Stilig motiv :)
    Klem Connie

    SvarSlett
  4. Tøft kort og motiv i herlige høstfarger!!
    Takk for at du deltar på CMNs utfordring og blogghopp - og LYKKE TIL!!
    klem, Siv

    SvarSlett
  5. Så flott og detaljrikt kort! Takk for at du deltar hos Scandinavia Paper Fun. ( Husk å linke direkte til innlegget, ikke bare til bloggen neste gang) Klem fra Rita

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen. Det setter jeg utrolig stor pris på.....!!! Ha en toppers dag...:)

Klem Kirsten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...