11. oktober 2014

Betillingskort til en flott 50 åring!

Nå går dette motivet igjen flere ganger, men 
syntes det er så fint. 
*
Jeg har selvsagt fargelagt med Copic tusjer!

15 x 15 cm



Dies: Spellbinders Floral Ovals
Spellbinders Classic Ovals Large
Spellbinders Circle
Osteklut
Div.blomster
Vinflaske fra Unik Hobby
Fjær fra Panduro Hobby
Tekststempel: Norsk stempelblad
Bottlecup: Unik Hobby

Dies: Marianne design
Zizzix Ovals
Stempelmotiv husker jeg ikke hvor kommer fra, og dere
ser sikkert heller ikke teksten på det lille stempelet !
"Alder spiller ingen rolle
med mindre du er en ost".
Syntes det er litt morsomt :-)

Dette er baksiden på kortet, og foruten ostekluten som går igjen
i nesten alle korta mine, fikk jeg lånt stempelmotiv fra en
venninne, og hun aner ikke hvor disse kommer fra!!
Også brukt Star Dust og Magic lakk fra Panduro, på glass og flaske
men kommer dessverre ikke fram på bildet!
*
Farger jeg har brukt på Copic tusjene er:
Hud: E-11, 21, 95, 93, 00, 000
Kjole: W-7, 6, 5, 3 1, 00
Hår: YR-27, E-18, 08, E-49
*
Da ønsker jeg å takke for hyggelige tilbakemeldinger og ønsker dere en
fortsatt fin høstdag!
Klem fra meg :-)


3 kommentarer:

  1. Woooow rå lekkert og så herlig motiv.
    Lekkert pyntet.
    Ha en fin søndag.
    Klem Connie

    SvarSlett
  2. Piker, vin og sang til 50-åringen.... Flott kort! Takk for at du deltar hos SPF denne mnd. Klem fra DT-Rita

    SvarSlett
  3. Lekkert kort og motivet er bare flott og ikke minst flott fargelagt,
    klem bente:)

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen. Det setter jeg utrolig stor pris på.....!!! Ha en toppers dag...:)

Klem Kirsten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...