15. januar 2015

Et forsinket bursdagskort!

Først ønsker jeg dere alle ett riktig GODT NYTT ÅR!
Dette motivet er fra Mo Manning og
passer godt til jubilanten som jeg er så heldig å få 
"tynnkaker" fra til hver jul!
Nå er det ikke tynnkaker her på motivet, men hun er en mester i å bake alt som er :-)
Her ble det veldig fargeforskjell på mønsterarkene fra Maja Design, men 
det er i grønntoner…..!
*
Jeg har fargelagt med Copic Sketch Marker.

Tekststempel: Norsk Stempelblad
Bottlecap
Osteklut
Kakeserviett
Dies: Die Namic
Bånd: "Tilda" Panduro Hobby
Hjertepunch: Ek
Kjevle: Husker jeg ikke, men tror det er Bikuben
Røde blomster: Scrappiness

Dette er et dikt jeg leste hos min mamma, og syntes det var så fint.
Hjertestempel: Art Impressions
Krukke med kakestempel: GCS Art stamps
*
Copic farger jeg har brukt er:
E-11, 21, 00, 000
E-29, 35, 40, 41, 42, 43, 44 47, 49, 50, 55, 57, 59, 81, 84, 87, 89
T-5, E-19, 07
*
Da er det bare å starte det nye året med nye muligheter, og følge med
på kreativiteten som "herjer" der ute!
En varm klem fra meg til deg !




2 kommentarer:

  1. Det er så koselig dette kortet ditt! Fantastisk flott fargelegging og nydelig pyntet.
    Godt nytt år!
    klem Unni

    SvarSlett
  2. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding :-) Godt nytt år til deg også!
    Klem til deg fra meg :-)

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen. Det setter jeg utrolig stor pris på.....!!! Ha en toppers dag...:)

Klem Kirsten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...