3. februar 2015

Innvitasjon til bryllupp

Da er 52 invitasjoner til min nieses bryllup ferdig laget, da gjennstår
det bare 107 bordkort! Men bryllupet er heldigvis ikke
før i Juli så da har jeg litt god tid :-)
*
Målet på dette kortet er 12,3 cm x17,5 cm.
Papiret som er brukt er Bazzill Diamond
og mønsterark Memory of the Past fra
Ladybug.
Hjertene er fra Art Impression og stemplet i farge
Pumice Stone.
Tok litt Star Dust lett over.
Punch fra Martha Stewart.
Hvite roser fra PY hobby.


*
Tusen takk for at du tittet innom og takk for tidligere hyggelige kommentarer :-)
Ønsker deg en fin dag!
Klem til deg fra meg




2 kommentarer:

  1. Så stilig invitasjon og gleder meg til dul egger ut bordkortene:)
    klem bente:)

    SvarSlett
  2. Fantastisk flotte invitasjoner! Så elegant og stilig! Gleder meg til å se bordkortene! Litt av en jobb du har påtatt deg, det er ikke gjort på et kvarter dette her nei :)
    klem Unni

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen. Det setter jeg utrolig stor pris på.....!!! Ha en toppers dag...:)

Klem Kirsten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...