29. desember 2014

Bursdagskort!

Nå nærmer vi oss 2015, og jeg ønsker allt godt for det
året vi snart går inn i, og 
håper juledagene har vært fine!
Jeg gleder meg til å følge dere videre, og se kreativiteten blomstre.
Det ser ikke ut som det noen gang tar slutt på ideèr :-), og glad er jeg for det!
Tusen takk for hyggelige kommentarer også, blir så 
veldig glad for det!
*
Her kommer et kort jeg fikk bestilling på, til ei hesteglad jente.
Motivet er fra Saturated Canary "Equestrian Girl", men 
hestene vet jeg ikke da jeg har lånt det og
det var ikke noe navn på stempelet.
*
Motivene er fargelagt med Copic Sketch Markers.

Har brukt hampstrå fra Panduro Hobby som sløyfe.
Tekststempel: Norsk Stempelblad
Bottlecup
Punch: Ek
Osteklut
Sandpapir
Charms hest tror jeg er fra Kort og Godt

Her har jeg brukt dies fra Tim Holtz og Marianne Design
Hvilke farger jeg brukte på hestene husker jeg ikke, for de
har lagt her en stund og lappen er borte…..!!!

Copic tusjer jeg har brukt er:
Hud: E- 11, 21, 00, 000, 95, 93, R-21
Skjorte: E-89, 87, 84, 81
Bukse: E-47, 44, 43, 42
Hjelm/støvler: W-9, 7, 6, 5
Gulrøtter: YR-04, Y-19, 17, 15, 11
Grønn: YG-97, 95, 93, 91
*
Godt Nytt År og en stor varm klem fra meg !



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen. Det setter jeg utrolig stor pris på.....!!! Ha en toppers dag...:)

Klem Kirsten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...