15. august 2019

Konfirmasjonskort

Denne gang har jeg fått bestilling på et kort hvor
konfirmanten er svømmer!

*
Det har ikke vært lett å finne motiv, men fikk heldigvis
  et tips om å søke på siluett på Google.

Ellen på Bikuben hjalp meg med å finne 
det fine mønsterarket fra Reminisce "sweamteam" som jeg har brukt inni kortet.

På framsiden har jeg brukt de tøffe arkene fra Maja Design.

Fargene kommer ikke helt riktig fram på bildene, men de stemmer 
ganske bra på orginalen!


*

Dies jeg har brukt her er fra Die-Namic og Papirdesign
Tannhjul er fra Kort&Godt.




Tekststempelet er fra Norsk Stempelblad. 

*

Jeg ønsker deg en fin torsdag!

Klem fra meg 🧡

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen. Det setter jeg utrolig stor pris på.....!!! Ha en toppers dag...:)

Klem Kirsten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...