19. juli 2019

Bryllupstid......

Enda et bestillingskort til bryllup❤️

*
Stempelmotivet fra Tiddlyinks har jeg nå brukt noen 
ganger, og skjønner nå at jeg bør finne noe nytt 😆
*
Motivet er fargelagt med Copic Sketch Markers.



Copic Sketch tusjer jeg har brukt her er: 
Hud: E-0000, E-21, E-00, E-000, E-93
Hår/Dress: C-9, C-6, C-5, C-3, W-9



Her skulle det skrives en hilsen fra en vennegjeng, derfor pyntet jeg ingen ting på
den ene siden.

Mønsterark er fra Authentique, og blomstene fra
49 and Market, "Garden Seeds".
Jeg har brukt Pumic Stone rundt blomstene, litt osteklut og
blonde fra Panduro Hobby.

*

Jeg ønsker deg en fortsatt god sommer!






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen. Det setter jeg utrolig stor pris på.....!!! Ha en toppers dag...:)

Klem Kirsten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...