25. juni 2019

Konfirmasjon til min niese.

Denne gang laget jeg en minnebok til min niese som stod til
konfirmasjon 4. mai.
*
Jeg må bare innrømme at å fargelegge dette motivet fra IndigoBlu, brukte jeg nok
7-8 forsøk på før jeg ble fornøyd.
Jeg så på bloggen til  www.kjerstis-side.blogspot.com
som har fargelagt dette motivet før, og som bare er sååååååå fint!

*
Motivet er fargelagt med Copic Sketch Markers.

*



Fargene jeg har har brukt på tusjene her er:

Hud: E-0000, E-11, E-21, E-00, E-93, E-000, E-0000
Hår: C-9, C-7, C-5, C-3, W-9
Genser/Sekk: W-7, W-6, W-5, W-3, W-1, W-00
Bukse: B-97, B-95, B-93, B-91, B-99
Lue/Sko: YR-04, Y-19, Y-17, Y-15, Y-11
*
Dieser jeg har brukt er fra Die-Namic.
Tekststempler fra Norsk Stempelblad og Papirdesign.
Mønsterark fra Maja Design.
*


Her er forssiden på minneboka hvor shipboardsekken er kjøpt
hos Scrappiness.

Takk for besøket og velkommen igjen!







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen. Det setter jeg utrolig stor pris på.....!!! Ha en toppers dag...:)

Klem Kirsten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...