20. mai 2019

Brylluppskort

Bryllupskort!

Da har jeg fått enda et kort på bestilling, og ønsket var dette
motivet fra Whipper Snapper.
Jeg ser nå etter at det er levert at det ble litt for grønt med blomstene.
Jeg skulle ha hatt litt kremfarget blomster innimellom så hadde det blitt litt mere
liv over kortet. 
*
Motivet er fargelagt med Copic Sketch Marker.


Fargene jeg har brukt er:
Hud: E-0000, E-00, E-95, E-93, E-000
Hår: E-49, E-47, E-44, E-43
Dress: W-9, W-7, W-6, W-5




Teksstempel:  Scrappiness

Blomstene:  49 And Market Garden Seed Cotton

Dies: Sizzix, Tim Holtz
Osteklut
Pumic Stone


*

Jeg ønsker deg en fin dag, og takk for besøket!

Klem.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen. Det setter jeg utrolig stor pris på.....!!! Ha en toppers dag...:)

Klem Kirsten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...