15. april 2019

Bursdagskort

Da var min bror 60 år, og han elsker å være ute på tur i naturen og det å padle kajakk.

Stempelmotivet på forsiden fant jeg på nettet www.infobilder.com og

Kajakk stempelet kommer fra TPC Studio, kjøpt
hos Scrappiness i Sarpsborg.
*
Motivene er fargelagt med Copic Sketch Markers.
*


Tekststempelet er fra Norsk Stempelblad

Tekststempelet til venstre husker jeg ikke.
Bål er stempel fra Echo Park Paper Co
Støvler fra Kort og Godt
Dies "Trær" fra Die-Namic

Kayakk stempel og tekst fra TPC Studio
*
Fargene jeg har brukt på Copic tusjene har jeg klart å kaste, etter at jeg har ryddet hobbyrommet mitt!

Jeg ønsker dere en riktig God Påske!

Klem💛





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen. Det setter jeg utrolig stor pris på.....!!! Ha en toppers dag...:)

Klem Kirsten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...