29. september 2018

Bursdagskort.

Enda et bursdagskort...!

I dag ble jeg inspirert av bloggen til www.trines-papirkaos.blogspot.no hvor
hun har brukt høstens farger. 
Her i Fredrikstad er det skikkelig høstvær, med sterk vind, hvor det
"røsker" skikkelig i husveggene og løvet hoper seg opp utenfor inngangsdøren min.
Derfor fant jeg fram en av de første utstanserne jeg kjøpte
hos Panduro Hobby i 2005/2006.
 *
Stempelmotivet er fra Marlon Teunissen og fargelagt med
Copic Sketch Marker.
*
Fargene jeg har brukt er:
Hud: E-11, 21, 00, 000, 95, 93
Hår: E-55, 53, 51, 50
Grønn: E-89, 87, 84, 81
Rustrød: E-18, 08, YR-27

*
Hjertedies "Thinlits" 660222 er fra Sizzix Tim Holtz.
*

Takk for besøket, og velkommen igjen!

Klem

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen. Det setter jeg utrolig stor pris på.....!!! Ha en toppers dag...:)

Klem Kirsten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...