6. september 2017

Konfirmasjonskort.

Dette konfirmasjonskortet har jeg laget på bestilling!


Ønsket var å få med at dagens vakre jubilant har hjertet som gull, driver med
teater, liker og sminke seg og spiller basketball.
Stempelmotivet er fra Saturnated Canary, og er
fargeagt med Copic Markers.

*


 Mønsterarket er fra Maja Design, og det rosa fra Pion Design.
Tekststempelet fra Norsk Stempelblad konf-02.
Punch`en som jeg bare elsker "retro flower" 1,5 cm gikk nå dessverre i stykker :-(,
og jeg kan ikke finne NY i noen nettbutikker:-(
Hvis noen kan hjelpe meg, er jeg veldig takknemmelig!!
Baskettball fra Panduro Hobby.


 Tekststempelet er også fra Norsk Stempelblad men konf-01.
Stempelmotivene, "sminke" og "telefon" ukjent.
Teater stickers fra Little B.
Jeg har brukt glitterlim gull, i hjertet og blomstene.


 Dette kule basketballskiltet fant jeg i nettbutikken til Bikuben, og måtte
selvsagt bare ha det :-) 
Ostekluten kom til sin rett...... igjen ;-) 
Dette ble baksiden på kortet.

*
Copic tusjer jeg har brukt:

E-0000, 000, 00, 95, 93
E-47, 44, 43, 42
B-95, 93, 91
V-95, 93, 91
G-24, 23, 21
*

Jeg ønsker dere en fin høstdag fra regnfulle Fredrikstad!

Klem fra meg til deg ♥︎


1 kommentar:

  1. Sååå nydelig kort, flott fargelagt stempel og lekre farger på kortet:)

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen. Det setter jeg utrolig stor pris på.....!!! Ha en toppers dag...:)

Klem Kirsten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...