1. november 2016

Bursdagskort på bestilling

 Først ønsker jeg å takke for hyggelige kommentarer!

Jeg sliter egentlig med inspirasjonen, så derfor har jeg meldt meg på kurs i dag - langt fram - ja
men nødvendig hvis jeg skal få ferdig julekortene i år!
Heldigvis er noen motiv ferdig fargelagt, men blir nok samme stress i år som tidligere år! 

*
Dette nydelige stempelmotivet er fra MoManning og
fargelagt med Copic Marker.


Enkelt kort hvor jeg har brukt målene 22x13, og preget ved 9 cm
*
Fargene jeg har brukt er:
E-21, 00, 000 95, 93
E-55, 53, 51
E-47, 44, 43, 41, 40
Rv-95, 93, 91
*
Hjerte Dies fra Sizzix Tim Holtz 660222
Hjerte punch fra Marta Stewart
Tekst stempel fra Norsk Stmpelblad
*

Tusen takk for at du tok turen innom her, med ønske om at du får en fin dag!

Klem fra meg ♥︎

2 kommentarer:

  1. Nydelig kort Kirsten - så utrolig søt den lille i bakebollen!
    Ha en fin dag!
    Klem fra Kjersti:)

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen. Det setter jeg utrolig stor pris på.....!!! Ha en toppers dag...:)

Klem Kirsten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...