30. juli 2016

Bursdagskort.

Bursdagskort med stempelmotiv fra Saturated Canary!

*
Fargelagt med Copic Sketch Markers ♥︎

Mønsterarkene er fra Pion Design "To my Valentine" og "Easter Greatings".
Punch: Martha Stewart
Dies: Sizzix, Tim Holtz
Osteklut,
Magic Lack, og perler fra Panduro Hobby
Sommerfuglene har jeg klippet ut fra mønsterarket
*


Fargene jeg har brukt på tusjene:

Ansikt: E-0000, 11, 00, 95, 93, 000
E-04, R-02, R-20
B-95, 93, 91
Hår: E-42, 41, 40, 43
Sko: E-74, 71, 70
Rød: B-56, E-07, R-27, R-22
Grå: W-5, 3, 1, 0

*

God helg til deg, med en klem fra meg ♥︎


2 kommentarer:

  1. Wow så nydelig kort, jammen er du flink til å fargelegge, blir helt stum:)
    Og her ser jeg at det er lenge siden jeg har vært innom for her var det mye flott.
    Har nok ikke vært flink på bloggsiden det siste halve året,for håpe det blir bedre nå:)
    Ha en forsatt finesommer, klem Bente:)

    SvarSlett
  2. Nydelig kort!
    Fargeleggingen din er flott :))

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen. Det setter jeg utrolig stor pris på.....!!! Ha en toppers dag...:)

Klem Kirsten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...