16. mai 2016

Et konfirmasjonskort til.

Først på jeg få ønsker Dere en fortsatt fin Pinse, og
en strålende 17.mai :-)
Jeg håper solen skinner på oss alle, denne fantastiske dagen!
*
Her fikk jeg bestilling på kort til en leseglad hockeygutt!
Jeg trodde jeg hadde mer Copic ark til fargelegging,
men den gang ei :-( Da ble redningen Digistamp på Facebook.
*

Dies: Die-Namic, "stjernene"  Papirdesign konfirmant 2 die.
 Real Sports Chipboard Stickers Hocey.
Mønsterark:  Papirdesign og Simple Stories.

Tekststempel: Norsk Stempelblad
Hockeystempel: Kenny K, som jeg har fargelagt med Copic Marker.
Mønsterark: American Crafts.
*

Tusen takk for besøket og velkommen tilbake!

Klem til deg fra meg.


4 kommentarer:

  1. Flott konfirmasjonskort!
    Herlige farger og fine detaljer du har brukt :))

    SvarSlett
  2. Herlig kort til konfirmanten og lekre farger du har brukt:)

    SvarSlett
  3. Stilig! Så kult å få med sånne personlige detaljer!
    klem Unni

    SvarSlett
  4. Lekkert konfirmasjonskort Kirsten!
    Klem fra Kjersti

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen. Det setter jeg utrolig stor pris på.....!!! Ha en toppers dag...:)

Klem Kirsten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...