24. februar 2016

Dåpskort til ei jente….

Er med på utfordring hos
Kreativ Scrapping #2
*
Jeg fant klippemotiv fra Kort og Godt, og
mønsterarkene som jeg liker veldig godt er fra Maja Design!
*
Dies: Memory Box "Magic Flourish"
Punch: Marvy "Hjerte"
Punch: Martha Stewart "Deep Edge" og 3-In-1Butterfly
Osteklut
Skje og fjær, ukjent
Perlestrå: Kort og Godt
Perler: Panduro Hobby

Tekststempel: Papirdesign "Prins og Prinsesse"
Kanin: Kort og Godt
*

Først ønsker jeg å takke for hyggelige kommentarer, som gleder mitt hjerte!

Og ikke minst takk for at du titter innom,

og ha en fin dag!




6 kommentarer:

  1. Nydelig dåpskort du har laget!
    Herlig motiv :))

    SvarSlett
  2. Så nydelig dåpskort! Lekre farger, nydelige detaljer!
    klem Unni

    SvarSlett
  3. Herlig dåpskort. Flotte farger og koselig motiv.

    SvarSlett
  4. Nydelig babykort og flott innside også:)
    klem Bente:)

    SvarSlett
  5. Så nydelig Kirsten!
    Klem:)

    SvarSlett
  6. Sukk, for et flott dåpskort. Og den pynten med skjeen var helt fantastisk. Og den kantpunchen du har brukt kjenner jeg står på ønskelisten her nå :-)

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen. Det setter jeg utrolig stor pris på.....!!! Ha en toppers dag...:)

Klem Kirsten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...