10. januar 2016

Dåpskort til ei lita jente

Jeg var ikke i tvil når jeg kom til Scrappiness i Sarpsborg og
skulle ha mønsterark til dåpskort. Jeg bare "digger"
Maja Design sine ark!
*
Stempelmotivet er fra Teddy Bea "gyngehest", og 
er fargelagt med Copic Sketch Markers.
*

Jeg har kjøpt ny dies og dette hjertet kommer fra
Sizzix, Tim Holtz " Tinlits.
Osteklut
Tekststempel: Norsk Stempelblad
Star Dust
Magic lakk fra Panduro Hobby

Dette tekststempelet husker jeg ikke hvor er fra.
Dies: Marianne Design
*
Copic tusjer jeg har brukt:
E-79, 77, 74, 44, 43, 43, 41 40
RV-95, 93, 91
*

Jeg ønsker dere en fin snøværsdag. Her i Fredrikstad"laver" det ned, og det

er så vakkert ute!

Samtidig ønsker jeg å takke for hyggelige kommentarer og for at du

tittet innom meg her!











2 kommentarer:

  1. Nydelig kort du har laget!
    Flotte detaljer!
    De arkene var fine, og stempelmotivet er så søtt!
    God søndag til deg!

    SvarSlett
  2. Så nydelig dåpskort!
    Unni :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen. Det setter jeg utrolig stor pris på.....!!! Ha en toppers dag...:)

Klem Kirsten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...