11. desember 2015

Enda et julekort

I år har jeg fargelagt alt på forhånd, og koser meg kun
med å "stæsje" korta nå i adventstiden!
*
Dette motivet fant jeg hos crappelizabeth.blogspot.no, som tar oss
igjennom steg for steg når det gjelder fargelegging.
Vanskelig men veldig morro å fargelegge!
Tusen takk til Elizabeth for at du delte dette med oss.
*
Nydelig mønsterark fra Pion Design
Dies: Memory Box
Punch: Martha Stewart
Osteklut
Bånd fra Tilda " Panduro Hobby"
Stardust
Magic lake: Panduro Hobby

Dies: Ski og staver og kjelke fra
Marianne design
 *
Motivet er fargelagt med Copic tusjer

Hud: E-0000, 000, 00, 11, 95, 93
Rød: T-5, E-18, 07, 24
Grå: W-7, 5, 3, 1, 0, 00
Øyne: B-97, 93, 91
Hår: E-57, 55, 53, 51
Lips: E-93, R-20, E-04

*

Jeg ønsker deg en fortsatt fin førjulstid!

Klem til deg fra meg.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen. Det setter jeg utrolig stor pris på.....!!! Ha en toppers dag...:)

Klem Kirsten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...