8. november 2015

Bryllupskort

Bestilling på bryllupskort. 
Her var ønske at det skulle være maritimt og humor.
Da fant jeg dette motivet fra Make it Crafty som jeg
syntes kunne passe, og pyntepapir fra
Maja Design som jeg digger.
Rødfargen jeg har brukt er ikke "flaggrød" som det ser ut, men mer
burgunderrød.
*
Motivet er fargelagt med Copic tusjer.

Punch: Ek
Tekststempel: Norsk Stempelblad
Osteklut
Glassveske: Panduro Hobby
Glitterlim: Star dust
Glassveske: Panduro Hobby

Tekststempel: North Star
Dies: Marianne Design
*
Copic tusjer jeg har brukt:

E-21, 00, 000, 0000, 95, 93
Dress: W-7, 6, 5, 3, 1, 00
Kjole: W-1, 00
Hår: E-47, 44, 43, 40
C-5, 3, 1
Rød: T-5, E-19, E-07

**

Jeg ønsker deg en fin dag!

Klem fra meg.





2 kommentarer:

  1. Superfint kort!
    Så flott du har løst ønskene til den som bestilte kortet :))

    SvarSlett
  2. Den oppgaven løste du med glans! Et nydelig kort med en snert humor og mange maritime detaljer. Stilig innside!
    klem Unni

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen. Det setter jeg utrolig stor pris på.....!!! Ha en toppers dag...:)

Klem Kirsten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...