6. oktober 2015

En liten bursdagshilsen

Her går det trekt om dagen…., er ikke så effektiv som jeg burde!
Det nærmer seg jul med raske skritt, men noen bursdagskort må jeg lage først, og
her kommer ett. 
Jeg elsker damene fra Art Impressions så
dette motivet falt jeg pladask for!

Motivet er fargelagt med Copic Sketch Marker, og jeg øver og øver for å få 
lagt skyggene der de skal, men syntes det er vanskelig.
*


Mønsterark er fra Maja design.
Tekststempel: Norsk Stempelblad
Epoky dots
Dies: MemoryBox
Osteklut
Sommerfugl: Storyteller
Jeg har brukt DistressInk"Vintage Photo" rundt sommerfugler og kaffekrus.
Jeg har også lakkert koppene med Multi Medium Gloss
Sandpapir
Kaffebønner

Stempelmotivet er fra KaBoks

Dette er baksiden av kortet.
*

Fargene jeg har brukt på Copic tusjene er:

Hud: E-21, 00, 000, 0000, 93, 95
Brun: E-49, 47, 44, 43, 42, 41
Blå: B-95, 93, 91
Rosa: R-02, 01, 00
E-04
*

Jeg ønsker deg en fin uke!

Klem fra meg :-)





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen. Det setter jeg utrolig stor pris på.....!!! Ha en toppers dag...:)

Klem Kirsten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...