3. august 2015

Bursdagskort

Da var det atter en bursdag i familien, og valget
ble dette nydelige stempelet fra Saturad Canary.
*
Motivet er selvsagt fargelagt med Copic Marker.

Mønsterark: BoBunny
Puncher: Easy, Marvy
Dies: Spellbinders "cirle"
Tekststempel: Norsk Stempelblad
Osteklut
Perler: Panduro Hobby
Klistremerker teks:  Papirdesign

"Syltetøyglasset" er fra Mason Jar.
Fylte det med mini linser.
Stardust "silver"
Tekststempel: KaBoks
Tags laget jeg til selv.
*
Copic tusjer jeg har brukt:
Hud: E-11, 00, 000, 0000, 95,93
Hår: E-42, 41, 40
Oransj: E-18, 08, YR-27
Grønn: E-89, 87, 84, 81
Grå: W-6, 5, 3, 1, 00
*

Da ønsker jeg dere en fortsatt fin uke.

Klem fra meg :-)








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen. Det setter jeg utrolig stor pris på.....!!! Ha en toppers dag...:)

Klem Kirsten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...