23. april 2015

Konfirmasjonskort på bestilling.

Dette stempelmotivet fant jeg på Digistamp på Facebook, og 
håndball er "greiene" her også!
Nå er det VÅR, og bjørka springer ut, og da syntes jeg det
passet med dette fine mønsterarket fra BoBunny.
Motivet er fargelagt med Copic tusjer.
*
Stempelmotiv er fra Norsk Stempelblad "konf 01"
Dies: MemoryBox
Osteklut
Copic tusjer jeg har brukt er:
Hud: E-21, 00, 000, 93,95
Grønn: YG-67, 63, 61
Rød- T-7, E-07, 27, 24
Brun: E-447, 44, 43, 42


Først må jeg få takke for hyggelige tilbakemeldinger, og at du
er innom å titter her hos meg :-)
Jeg ønsker deg en fin dag!
Klem :-)




1 kommentar:

  1. Enda et stilig konfirmasjonskort. Hver gang jeg ser et grønt kort, tenker jeg at nå må jeg bruke grønt jeg også. Det gjør jeg altfor sjelden, for ikke å si aldri. Nå har jeg notert meg "grønt" bak øret igjen, så får vi se hva som skjer :)
    klem Unni

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen. Det setter jeg utrolig stor pris på.....!!! Ha en toppers dag...:)

Klem Kirsten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...