6. april 2015

Innbydelser….

Vedkommende 70-åring som jeg har laget
disse innbydelsene for, ble født 17.mai 1945. Den måneden
ble det dobbell lykke med frigjøringsdag og fødsel :-)
Da måtte det blir maiblomster, bjørk og flagg….!
*
Motivet er fra Mo`s digi stamps, og fargelagt med 
Copic Marker tusjer.
*

Copic tusjer jeg har brukt er:
Hud: E-11, 00, 000, 93, 95
Brun: E-49, 44, 43, 42, 41
Blå: B-39, 37, 34, 32
Dies: Memory Box
Punch: Ek
Tekststempel: Husker ikke
Norske flagg: Printe ut fra nettet
Glitterlim til blader
Pumic Stone

Mønsterart fra Maja Design
*

Først ønsker jeg å takke for hyggelige tilbakemeldinger, og takk
for at du besøkte meg !
Ha en fin dag.
Klem !



2 kommentarer:

  1. Kjempefine innbydelser:) Artig med det norske flagget,
    klem Bente:)

    SvarSlett
  2. Wow så flotte innbydelser! Helt perfekte for denne jubilanten.
    klem Unni

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen. Det setter jeg utrolig stor pris på.....!!! Ha en toppers dag...:)

Klem Kirsten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...