12. desember 2014

Julekort

Da har jeg laget 4 like av dette kortet for å bli ferdig !
Motivetet er fra Mo Manning "Santa`s hat"  :-)
Går unna når det ikke er så mye å fargelegge.
*
Har selvsagt fargelangt med Copic Sketch Makers

Mønsterark fra Maja Design
Tekststempel: NSB
Dies: Marianne Design
Puch: Martha Stewart
Bånd: Panduro Hobby
Snøkrystall: Kort & Godt
Sandpapir
Copic Opaque white
Stardust
Magic lake: Panduro Hobby
Distress Ink: Pumic Stone
Stempelet er fra tror jeg er fra Stempelglede
*
Copic tusjer jeg har brukt:
Hud: E-11, 21, 00, 000, 95, 93, R21
Rød: T-5, E-19, E-08, R-27, R-24
Brun: E, 43, 41, 40, E-35, 55, 47
Grå, W-5, 00
*
Tusen takk for hyggelige tilbakemeldinger og for at du  tittet innom!
Klem fra meg til deg :-)

1 kommentar:

  1. Et flott julekort og et hærlig fargelagt motiv:)
    Likte godt den sløyfa med snøkrystallen i:)
    Ønsker deg en fin helg:)
    Clemzy Karin D

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen. Det setter jeg utrolig stor pris på.....!!! Ha en toppers dag...:)

Klem Kirsten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...