2. september 2014

Konfirmasjonskort på bestilling…..

Her er det kun slalom som gjelder, så heldigvis fikk jeg 
"nyss" om at dette motivet ligger på digistamps på FB.
*
Motovet er fargelagt med Copic Marker selvsagt, men skjønner at det er lenge siden
jeg har fargelagt….!
*
Farger jeg har brukt:
E-11, 21, 00, 000, 93
B-97, 95, 93, 91
T-5, B-39, 37
BG-000
W-7, 5, 3, 1, 00
Brukt mørk marineblå Bassil (ser ut som svart)
Mønsterark fra Pion Design: Days of winther
Dies: Die Namics, Marianne Design
Tekststempel: NSB, konf 02
*
Ønsker dere en fin dag videre, og igjen tusen takk for besøket og hyggelige
kommentarer :-)
Klem fra meg






2 kommentarer:

  1. Nydelig konfirmasjonskort.
    Så stilig pyntet med trærne og stjernene .
    Klem Connie

    SvarSlett
  2. Kjempestilig konfirmasjonskort! Flott motiv til en som liker slalåm. Jeg synes det er det beste med hobbyen vår, at vi kan lage kort som passer perfekt til mottakeren :
    klem Unni

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen. Det setter jeg utrolig stor pris på.....!!! Ha en toppers dag...:)

Klem Kirsten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...