6. juli 2014

Bursdagskort til en venninne…..

Dette stempelmotivet er fra Stamping Bella
"Uptown girl reilly loves to relax.
Jeg har brukt fager på kortet som er i kjolen til jubilanten.
Fargelagt med Copic Markers.
*
Mønsterark fra Maja Design
Dies: Memory Box, Ek
Tekststempel: NSB
Sommerfugler: 

Stempel: Norsk Stempelglede
Dies: Magnolia, Marianne Design
Punch: Ek
*
Copic tusjer jeg har brukt:
E-11, 21, 00, 000
BG-75,72,71
RV-95,93,91
E-42,41,40
0-Blender

Tusen takk for hyggelige kommentarer, og for at du titter innom meg :-)
Klem fra meg !



1 kommentar:

  1. Stilig kort til din venninne :)
    Ønsker deg en fin sommer.
    Klem Connie

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen. Det setter jeg utrolig stor pris på.....!!! Ha en toppers dag...:)

Klem Kirsten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...