27. april 2014

En liten påskehilsen…..

Først ønsker jeg å takke for mange hyggelige tilbakemeldinger :-) Nå er det ikke akkurat tradisjon for
å sende ut påskekort her til lands, men korsli`med en
liten hilsen allikavel.
Dette nydelige stempelet fra Saturated Canary måtte jeg bare ha, og er selvsagt fargelagt med
Copic Marker tusjer. 

*
Mønsterark: Papirdesign
Tekststempel: Stampiness
Dies: MemoryBox
Dies sommerfugl: Nellie Snellen

Tekststempler: Papirdesign,
sjokoladestempelet husker jeg ikke leverandøren til.
Det samme om harepus og kylling, noe gammelt jeg har liggende.
*
Copic tusjer jeg har brukt er:
Hud: E-11, 21, 00, 000, 95, 93
Gul: Y-17, 15, YR-31, Y-11
Hår: E-53, 51, 50
Brun: E-44, 43, 42, 41, 40
Grønn:YG-97, 95, 93 91
*
Tusen takk for at du titter innom!
Klem fra meg :-)








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen. Det setter jeg utrolig stor pris på.....!!! Ha en toppers dag...:)

Klem Kirsten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...