1. april 2014

Bestillingskort til bryllup….

Nå har våren kommet hit til Fredrikstad, og når jeg i dag ble spurt om å
lage et bryllupskort til helgen, ble jeg innspirert av disse
nydelige mønsterarkene fra Pion Design.

Syntes dette motivet fra Mo Manning "Ragged Romeo" er så nydelige.
Motivet er selvsagt fargelagt med Copic Markers.

Tekststempel: NSB
Dies: Memory Box
Punch hjerte: Ek
Div.bånd og blomster

Dette tekststempelet har jeg hentet på nett.
*

Copic tusjer jeg har brukt :
Hud: E-11, 21, 00, 000, 93
Hår: E-42, 41, 40, 44 / 47
Dress/Sko: E-47, 44, 43, 41
Kjole: E-42, 41, 40
Grønn: YG-97, 95, 93, 91
Gul: Y-15, 11, YR-31
*
Takk for besøket, og ha en fin uke!
Klem fra meg :-)




1 kommentar:

  1. WOW dette var nydelig, herlig flott fargelagt motiv og fint oppsett, klem bente:)

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen. Det setter jeg utrolig stor pris på.....!!! Ha en toppers dag...:)

Klem Kirsten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...