6. august 2017

Bursdagskort


Klar for bursdagskort og denne gang fikk jeg inspirasjon fra
 Ett trykk nr. 2/2017
 *
Dette syntes jeg var morro, og da var det bare å finne fram
litt restepapir. Disse sommerlige og fine arkene
 kommer fra Little Yellow Bicycle og 
Fancy Pants Design.
*



 Nye dies for sommeren fra Marianne Design som jeg ikke kunne motstå.
Stempeltekstene kommer fra Norsk Stempelblad B01. 


Stempeltekst er fra Papirdesign og muffinsene kommer fra Inkadinkado.
De har jeg fargelagt med Copic tusjer, og brukt mønsterarkene
til muffinsformene.

Takk for besøket, og velkommen igjen ♥︎

Tusen takk Bente for hyggelig kommertar, alltid like korstelig! Jeg ønsker den gode høsten velkommen tilbake i håp om å få lysten kommer tibake til gode kreativitetene 😁


1 kommentar:

  1. Et sommerlig og fargerikt kort:)
    Og her var det kommet mye flott siden sist jeg var innom her:)

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen. Det setter jeg utrolig stor pris på.....!!! Ha en toppers dag...:)

Klem Kirsten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...