7. mai 2017

Bursdagskort

Hurra for 50 års jubilanten ♥︎

Nyinnkjøpt stempel fra Mo Manning "Love you to bits", som jeg
syntes var så nydelig, og som sier så mye....! 

Jeg har fargelagt med Copic Markers.
Fargene er vel ikke helt meg, men greit å prøve noe nytt. Samtidig
supert å få brukt opp noe av "lageret" man har på hobbyrommet 😆😂

*


Dies jeg har brukt er fra Die-Namics, og tekststempler fra Kort og Godt.
Fargene jeg har brukt på Copic tusjene er:

Hud: E-21, 00, 000, 93
Hår: E-25, 23, 29
Kjole: W-7, 6, 5, 3, 1
Hjerte/Støvler: Y-17, 19, 15,11
C-1, 00, E-0000

*

Ha en fin dag, og velkommen tilbake ♥︎





1 kommentar:

  1. Et herlig barnekort og flott kort i forrige innlegg også:)

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen. Det setter jeg utrolig stor pris på.....!!! Ha en toppers dag...:)

Klem Kirsten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...