19. desember 2016

Da ble det enda et julekort.

Denne gang ble det et motiv fra Stampingbella "Christmas Gift Abella!


Julen nærmer seg med raske skritt, og jeg er fortsatt ikke ferdig, med å skrive. Det er den verste delen ved kortene syntes jeg. Har bare lyst til å fargelegge og lage flere kort jeg nå, men får forsette i romjulen for å få brukt opp julepapiret. I år som i fjor og som året før der :-) Blir aldri tomt, for det kommer så mye fint og nytt hvert år, og da klarer jeg ikke å la være å kjøpe!!!


Jeg har som jeg pleier, fargelagt med Copic Markers.

*


Copic tusjene jeg har brukt:
BG-0000 / 0-Blender har jeg brukt rundt motivet.
Hud: E-21, 00, 000, 93
Hår: E-55, 53, 51, 50
Kjole: E-44, 43, 42, 41
Sløyfe: BG-75, 72, 70

*
Mønsterarket tror jeg kommer fra Studiolight.
Jeg grep fatt i det på vei ut av Bikuben veldig dårlig tid før jeg skulle videre, så jeg så ikke hva
som sto i hylla - bare at det var veldig fint!!
*

Da ønsker jeg dere igjen en fortsatt fin førjulstid!

Varm klem♥︎


3 kommentarer:

  1. Vakkert som alltid fra deg, koser meg hver gang jeg er innom og titter her:)
    Nydelig ark som passet perfekt til motivet:)
    Ønsker deg og dine en fin julefeiring:)

    SvarSlett
  2. Kjempemye fint du har laget siden jeg var innom bloggen din sist!!
    Flotte pakkelapper og dette siste kortet er nydelig! Flink til å fargelegge du :)
    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  3. Nydelig kort - jeg har det på veggen ennå, tusen takk💕
    Godt nytt år!
    Klem fra Kjersti

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen. Det setter jeg utrolig stor pris på.....!!! Ha en toppers dag...:)

Klem Kirsten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...