18. juli 2016

En liten sommerhilsen....

Her falt jeg igjen for motiv fra Art Impressions som jeg har
fargelagt med Copic Markers.
*
Ønsker dere samtidig en fin sommer og benytter også å takke for 
hyggelige tilbakemeldinger på tidligere innlegg!
*
Her har jeg brukt Pion Design sitt mønsterark.
Dies grill:
Teksstempel: Scrappiness
Punch: flowers fra Ek

Copic Markers jeg har brukt:
E-0000, 21, 00, 95, 93, 000
E-53, 51, 50, 59, 57, 53
W-5, 3, 1, 0, 00
W-6, E-08, 07, W-5
B-97, 95, 93, 91
YG-67, 63, 61

*

Ønsker dere samtidig en fin sommer og benytter også å takke for
hyggelige tilbakemeldinger på tidligere innlegg!


2 kommentarer:

  1. Et herlig sommerkort du har laget!
    De stemplene er virkelig artige :))
    Fortsatt god sommer til deg!

    SvarSlett
  2. Helt herlig :)
    Fortsatt god sommer!
    klem Unni

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen. Det setter jeg utrolig stor pris på.....!!! Ha en toppers dag...:)

Klem Kirsten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...