12. august 2015

Bryllupskort på bestilling...

Her var ønsket om at kortet skulle gå i hvitt og sølv, 
og hjerter som hovedtema!

*
Kartong Bazzill Diamond
14 x 23,5
*

Dies: Marianne Design
Sizzix: Hjerter
Folder: Sizzix
Tekststempel: Ukjent (embosset med sølv)
Duer: Panduro Hobby
Perler og bånd: ukjent

Tekst: Ukjent
Dies: Spellbinders floral.
*

Tusen takk for hyggelige kommentarer!

Ha en fin uke, nå som høsten nærmer seg. Jeg skal ta turen til fjells for å plukke 
multer som jeg vet venter på meg ut på myrene :-) Men tusjene og julemotiver
blir pakket med, i håp om å få satt i gang med julekortene!

Klem til deg fra meg :-)





1 kommentar:

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen. Det setter jeg utrolig stor pris på.....!!! Ha en toppers dag...:)

Klem Kirsten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...