10. mai 2015

Konfirmasjonskort….

Da ble enda et kort ferdig og klart til levering!
Stempelmotivet er fra Saturated-Canary " Equestrian girl", 
og passer midt i blinken til en hesteglad konfirmant.
*
Motivet er fargelagt med Copic Sketch Marker, og fargene  jeg har brukt:

Hud: E-11, 21, 00, 000, 95, 93, 21
Hjelm/støvler: W-7, 6, 5
Hår: E-44, 43, 41
Skjorte: E-89, 87, 84, 81
Bukse: E-43, 42, 41, 40
Gulrøtter: YR-04, Y-19, 17, 15, 11/YG-67, 63, 61
*
Mønsterark: Papirdesign, Fabscraps
Dies: Tim Holtz
Pearl Brads: Kaiser Kraft
Charms "hest": Kort og Godt
Tekststempel: Norsk Stempelblad
Osteklut
Sandpapir
Pumic Stone
Epoxy Dots

Hestesko: Wycinanka
Tekststempel: Norsk stempelblad
*
Da er det plass til pengegave, under rammen på venstre side av kortet.
*

Da ønsker jeg deg en fin dag, og tusen takk for hyggelige kommentarer!

Klem fra meg :-)



2 kommentarer:

  1. Kjempestilig konfirmasjonskort! En hestegal konfirmant kommer til å elske det kortet!
    Ønsker deg en riktig god helg og en flott 17. mai!
    klem Unni

    SvarSlett
  2. Så stilig kort:)
    Da har jeg endelig fått tid til en blogg runde og se alt det fine som du har laget, mens jeg har vært borte:)

    klem Bente:)

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen. Det setter jeg utrolig stor pris på.....!!! Ha en toppers dag...:)

Klem Kirsten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...