8. februar 2015

En liten hilsen

Først må jeg få takke for hyggelige tilbakemeldinger……. !!!!
Jeg må bare si at jeg ikke har vært sælig innpå blogger om dagen, men 
skjerpings fra nå av !

Dette motivet fant jeg på bloggen til Kjersti Volla, og smeltet tvert!
http://kjerstis-side.blogspot.no
*
Fargelagt med Copic Marker Sketch i gråfargene på W-skalaen, og 
syntes det var litt vanselig dette her :-)
men får bare øve mer!!!
*

Copic tusjene jeg har brukt er:

W-9, 7, 6, 5, 3, 1, 00
E, 95, 93,
R-21

Takk for at du besøkte bloggen min :-)
Jeg ønsker deg en fin uke!
Klem til deg fra meg :-)





2 kommentarer:

  1. Nydelig kort og fargeleggingen var flott,
    klem bente:)

    SvarSlett
  2. Så stilig i gråtoner! Fargelegginga di er helt fantastisk flott! Lekkert pyntet, det gjør seg virkelig med fjær!
    Ha en fin søndag .)
    klem Unni

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen. Det setter jeg utrolig stor pris på.....!!! Ha en toppers dag...:)

Klem Kirsten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...