21. desember 2014

Enda et julekort...

Måtte bare ha disse "kose" uglene fra 
Art Impression!
*
Motivene er selvsagt fargelagt med Copic Sketch Marker.

Mønsterark fra Maja Design
Dies: Memory Box
Punch: Martha Stewart
Tekststempel: Norsk Stempelblad
Bottle cap
Osteklut
Sandpapir
Copic Apaque White
Snøkrystall: Kort og Godt
Magic lakk: Panduro Hobby
Glitter: Star Dust

Tekststempel : Papirdesign
*
Copic tusjer jeg har brukt er:
W-5, 3, 1, 00
E-74, 71, 70
*
Da takker jeg for besøk her innpå bloggen min, og selvsagt hyggelige kommentarer  :-)
Ønsker dere en fin førjulsstemning!
Klem fra meg til deg :-)

1 kommentar:

  1. Nydelig kort Kirsten - tusen takk!! Du har virkelig laget mange flotte kort i det siste, utrolig flott fargelegging og alle de nydelige detaljene på hvert kort da - du er super:)
    Klem fra meg:)

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen. Det setter jeg utrolig stor pris på.....!!! Ha en toppers dag...:)

Klem Kirsten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...