13. desember 2014

Enda et julekort

Ja da er jeg i full gang, og stresser som bare det!
Dette motivet fra BoBunny gikk kjapt å fargelegge så 6 stk av dette blå ble det denne gangen :-)
Har selgsagt fargelagt ned Copic Sketck Marker.
*
Mønsterark fra Papirdesign
Tekststempel fra KaBoks (tror jeg), Norsk Stempelblad
Osteklut
Dies: MemoryBox
Punch: Martha Stewart
Sandpapir
Distress Ink: Pumic Stone
Magic Lack: Panduro Hobby
Star Dust
Bjelle fra Kort & Godt
Bottle Cap

Brukt forskjellige snøkrystaller å stemplet rundt kantene med
Distress Ink: Pumic Stone
Tekststempel: North Star Stamps
*
Fargene på Copic tusjene jeg har brukt:
Blå: B-26, 24, 23, 21
Brun: E-44, 43, 42, 41, 40
Grå: W-5, 3, 1, 00
*
Håper dere alle har en fin adventstid og ikke stresser like mye som meg ;-)
Jeg skal bli kvitt alt julepapiret i romjulen……, alså starte
på neste års kort da!!! Det er mitt mål :-)
Ønsker dere en fin helg.
Klem fra meg :-)

2 kommentarer:

  1. Så lekkert julekort. Og så mange fine julekort under her. Nydelige alle sammen og så mange fine motiv og lekkert fargelagt.
    Ønsker den en fin uke.
    Klem Connie

    SvarSlett
  2. Et hærlig fargelagt motiv, på et flott julekort:)
    Ønsker deg en fin dag:)
    Clemzy Karin D

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen. Det setter jeg utrolig stor pris på.....!!! Ha en toppers dag...:)

Klem Kirsten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...