18. desember 2014

Bursdagskort på bestilling!

3 x hurra for Viktor 4 år i dag :-)
Dette motivet er fra Mo Mamming og passer 
godt til jubilanten som er glad i fotballen!

*
Her har jeg brukt Spellbinders Circles og fotballer stanset ut
fra mønsterark fra Panduro Hobby
Mønsteraket jeg har brukt i bånd aner jeg ikke hvor kommer fra,
har hatt det liggende noen år,  og det stod ikke noe firmanavn på arket.
Resten har jeg kjørt ut fra PC`en.

Stempelmotivet mann er fra Kort & Godt, tekststempelet husker jeg ikke ;-)
*
Ønsker dere alle en fin helg, og jeg holder fortsatt på med julekorta mine :-)
Klem fra meg !

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen. Det setter jeg utrolig stor pris på.....!!! Ha en toppers dag...:)

Klem Kirsten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...