17. november 2014

Bursdagskort på bestilling!

Dette kortet har jeg laget for min kusine,
og her fikk jeg et bilde av min onkel som er tatt
utenfor Frydenlund Ølfabrikk i Oslo i 1964.
       Hurra for onkel 75 år!

Her har jeg brukt mønsterark fra Pion Design "Til far"
Ølflaskene har jeg hentet fra nettet.
Tekststempel fra Norsk stempelblad

Onkel har akkurat kommet hjem fra en Afrikatur og da
da fant jeg disse arkene fra Bo Bunny og ønsket ikke
gjøre noe mer ut av det da arkene taler for seg.
*
Takk for at du stikker innom og jeg ønsker den en fin dag!
Klem fra meg :-)





1 kommentar:

  1. Så flott et kort! mitt i blinken for jubilanten.
    Klem, Berit

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen. Det setter jeg utrolig stor pris på.....!!! Ha en toppers dag...:)

Klem Kirsten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...