25. november 2014

Bestillingskort!

Dette kortet er til ei superflott 60-åring som elsker sol, sommer
og sjølivet!
Motivet fra Art Impression er fargelagt med 
Copic Sketch Markers.
*
Mønsterark er fra Maja Design
Dies: Spellbinders Circles og Die-Namic
Stempeltekster: NSB og vintekst har jeg lånt og husker ikke hvor det er fra ;-)
Jeg gikk på google og fant fram til denne knuten.
Osteklut
Magic Lack far Panduro Hobby

Dies: fra Marianne Design
*
Farger jeg har brukt er:
Hud: E-11. 21, 00, 000, 95, 93
Rød: T-5, E-18, E-07
Brun: E-44, 43, 42, 41, 40
Hår: E-53, 51, 50
*
Takk for at du titter innom og hyggelige kommentarer :-)
Klem til deg fra meg !

3 kommentarer:

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen. Det setter jeg utrolig stor pris på.....!!! Ha en toppers dag...:)

Klem Kirsten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...