28. september 2014

Bursdagskort

Julen nærmer seg med raske skritt og jeg har ikke begynt ennå ;-) 
Det er så himla mange som har bursdag, så jeg begynner
å bli litt stressa!!!
Dette kortet er laget til en god venninne,
og fargelagt med Copics selvfølgelig !
*
Stempelmotiv er fra Penny Black og Minnehjørnet
Jeg har brukt Glitterlim: Stardust og Magiclakk
(kommer dessverre ikke fram på bildet)

Dies fra Spellbinders
Punch fra Ek
*
Copic tusjer jeg har brukt:
E-11, 21, 00, 000
V-99, 95, 93, 91
*
Da ønsker jeg dere alle en fortsatt fin søndag, og takk for besøket!
Nå må jeg ut i solen, før jeg setter meg inn på  hobbyrommet igjen :-)
Varm klem fra meg :-)

2 kommentarer:

  1. Herlig kort! Likte måten du har montert på motivet.
    klem, Berit

    SvarSlett
  2. Stilig kort til din venninne :)
    Ønsker deg en fin søndag.
    Klem Connie

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen. Det setter jeg utrolig stor pris på.....!!! Ha en toppers dag...:)

Klem Kirsten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...